Jeste li na beloj lađi koji tone ili stoji u mestu, dok novi putnici čekaju da se ukrcaju?
Ako vaša firma ne primećuje povećanje broja kupaca i borite se da ostvarite svoje ciljeve, možda ćete želeti da analizirate svoj najvažniji marketinški alat: svoju veb lokaciju. Možda ste sami kreirali svoju veb lokaciju i mislite da izgleda dobro… ali da li? Možda ste radili sa veb dizajnerom… pre deset godina. Možda vaša veb lokacija privlači veliku publiku… ali pogrešnu.
Sadržaj i dizajn veb stranice su se dosta promenili tokom poslednje decenije. Posedovanje modernog i funkcionalnog veb sajta ključno je za poslovni uspeh, a njen značaj se često potcenjuje. Mnogi vlasnici malih preduzeća su u istoj čamcu. Taj brod možda tone ili stoji u mest, ali niste sami.
Vaša veb lokacija može biti spas vašeg poslovanja
Razmislite o ovome: Šta većina ljudi radi kada traže rešenje ili su zainteresovani za kupovinu? Odlaze na internet i traže. Vaša veb lokacija je najverovatnije prvo iskustvo koje potencijalni klijenti imaju sa vašom organizacijom. Putem vaše veb stranice klijenti saznaju o vašim proizvodima ili uslugama, stupaju u interakciju sa vama i odlučuju da li da kupe vaš proizvod/uslugu.
Da li znaš? Posetiocima je potrebno samo 2 sekunde da naprave procenu vašeg poslovanja na osnovu vaše veb lokacije. 40% potencijalnih kupaca će napustiti vašu veb lokaciju ako je potrebno više od 3 sekunde da se učita.
Kupci donose odluke čak 60% na osnovu izgleda veb stranice preduzeća. Na osnovu utiska sa sajta odlučuju da li će se detaljnije obratiti firmi i da li će od nje naručiti proizvode ili usluge.
Veb sajt je ogledalo vašeg poslovanja
Vaši potencijalni kupci traže onlajn rešenja za svoje probleme i traže koristan sadržaj. Očekuju brzinu, čitljivost, brzu reakciju i estetski ugodne usluge. Ukratko, očekuju kvalitet.
Nakon pristupa vašoj veb lokaciji, potencijalnim klijentima je potrebno samo 2-3 sekunde da odluče da li će koristiti vaše usluge ili proizvode. I to ako uopšte uspeju da pronađu vašu veb lokaciju na mreži.
Moderan i prilagodljiv dizajn
Danas se veb stranice mogu pregledati sa mnogo različitih tipova uređaja, uključujući desktop računare, laptopove, tablete i mobilne telefone. Zbog toga je važno optimizovati iskustvo koje ljudi imaju kada gledaju vaš sajt i komuniciraju sa njim. Tekst mora biti lak za čitanje, sadržaj mora biti jednostavan za navigaciju, a pomeranje mora biti brzo i efikasno. Pokažite da vam je stalo do uštede vremena i energije vaših klijenata.
SEO optimizacija
Istraživanje ključnih reči je kritičan deo optimizacije pretraživača. Kada ljudi imaju specifične potrebe, oni ne traže na internetu vrstu posla koji može da pruži rešenje, već traže sam problem. Istraživanje ključnih reči vam pomaže da odredite koje reči, fraze i rečenice klijenti koriste da bi pronašli rešenje za svoj problem. Sa ovim informacijama možete optimizovati svoj sadržaj tako da se vaši klijenti rado vraćaju na vašu veb lokaciju.
Veb stranica razvijena posebno za potrebe kupaca
Budimo iskreni, samo zato što vam je stalo do istorije vaših proizvoda, usluga ili vašeg brenda ne znači da je vašim klijentima stalo do ovih stvari. Pre redizajniranja vaše veb stranice, ključno je da saznate do čega je vašim klijentima stalo. Nemojte nas pogrešno shvatiti, vrlo često je istorija vaše kompanije izuzetno važna za klijente. Na taj način će saznati kada postoji vaša kompanija, poreklo vaših proizvoda itd. Zato morate pronaći zlatnu sredinu kada je u pitanju predstavljanje vašeg poslovanja. Nakon ove analize možete kreirati veb lokaciju koja nudi upravo ono što je vašim klijentima potrebno.
Izgrađena na kvalitetnoj CMS platformi (WordPress)
CMS platforma je aplikacija koja vam omogućava da uređujete, organizujete, dizajnirate i objavljujete sadržaj na vašoj veb stranici. Danas je gotovo nemoguće upravljati funkcionalnom veb lokacijom bez kvalitetnog CMS-a. Postoji mnogo CMS platformi, ali naša topla preporuka je uvek WordPress.
SEO optimizacija
Rekli smo to ranije, i ponovićemo: za svaku uspešnu marketinšku strategiju, sadržaj je najvažniji. Sadržaj je mamac koji privlači kvalitetne kupce na vašu veb lokaciju. Nudeći svojim posetiocima nešto od vrednosti, održaćete ih angažovanim kako biste ih uspešno pretvorili u kupce. Zbog toga vaša veb lokacija mora da sadrži blog, koji ćete stalno osvežavati novim sadržajem.
Ako ste sve ovo pročitali i ne znate odakle da počnete, slobodno nas kontaktirajte, a mi ćemo vas posavetovati kako da naručite veb sajt kod nas.